درآمد طراح سایت وردپرس چقدر است؟

نویسنده:
بازدید: 4721 بازدید
درآمد طراح سایت وردپرس چقدر است؟

درآمد طراح سایت وردپرس چقدر است؟ با یادگیری وردپرس ماهیانه تا چقدر درآمد می‌توانیم داشته باشیم؟ بازار کار وردپرس چطور است؟ این‌ها سوالاتی است که برای هر فردی در ابتدای مسیر یادگیری طراحی وبسایت پیش می‌آید. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم به طور مفصل به بررسی درآمد طراحی سایت وردپرس بپردازیم.

عوامل موثر بر درآمد طراح سایت وردپرس

برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم که درآمد طراحی سایت وردپرس چقدر است؟ نیاز داریم که مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی این موضوع را بدانیم که عبارتند از:

1.      میزان تخصص

مهمترین نکته در میزان درآمد به دست آمده از طراحی سایت وردپرس، میزان تخصص شما است. برای مثال اگر بتوانید به راحتی قالب‌های وردپرس را سفارشی سازی کرده یا امکانات بیشتری را به آن‌ها اضافه کنید یا اینکه از طریق کدنویسی یک افزونه یا قالب جدید را بسازید، درآمد بیشتری را از این بازار به دست خواهید آورد. اما اگر تنها به آموزش‌های اولیه و رایگان اکتفا کرده و بخواهید از این طریق کسب درآمد کنید، نباید انتظار داشته باشید که درآمد زیادی به دست آورید.

2.      تاثیر سرعت عمل بر میزان درآمد طراح سایت وردپرس

به طور کلی هر چقدر که سریعتر بتوانید یک سایت را بالا بیاورید، می‌توانید کار‌های بیشتری بگیرید و در نتیجه درآمد بالاتری را به دست آورید. برای مثال فرض کنید که قرار است برای طراحی یک سایت حدود 5 میلیون تومان پول بگیرید؛ اگر قرار باشد این سایت را پس از یک ماه بالا بیاورید، نه تنها کارفرما راضی نخواهد بود، بلکه درآمد حاصل از این کار هم برایتان سودی به دنبال نخواهد داشت.

3.      زمانی که برای رشد مهارت‌های خود اختصاص می‌دهید

امروزه افراد زیادی وارد بازار کار وردپرس شده اند و تقریبا این بازار در حال اشباع شدن است؛ به همین دلیل اگر می‌خواهید به درآمد خوبی از طراحی سایت وردپرس دست پیدا کنید، لازم است که هر روز مهارت‌هایتان را توسعه دهید تا مشتریان همچنان به سمت شما بیایند.

4.      نوع سایت

اگر می‌خواهید بدانید که درآمد طراح سایت وردپرس چقدر است، باید ابتدا به این سوال پاسخ دهید که چه نوع سایتی را طراحی کرده است. به طور کلی سایت‌های فروشگاهی به دلیل قالب‌های خاص و نیاز به اضافه کردن تعدادی محصول، زمان بیشتری نیاز دارند و در نتیجه هزینه بیشتری هم خواهند داشت. اما سایت‌های شرکتی با تعداد صفحات کم، قیمت پایینتری دارند.

5.      خدمات ارائه شده

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر درآمد طراحی سایت وردپرس می‌توان به نوع خدمات ارائه شده اشاره کرد. برای مثال اگر پروتوتایپ اختصاصی برای سایت‌ها طراحی کنید، قالب‌ها را سفارشی سازی نمایید، صفحات زیادی طراحی کنید، خدمات پشتیبانی از سایت را ارائه دهید و بتوانید سرعت و امنیت سایت را بهبود ببخشید، زودتر می‌توانید درآمد خود را در این حوزه افزایش دهید.

روش‌های بالا بردن درآمد طراح سایت وردپرس

اگر می‌خواهید درآمد خود را به عنوان یک طراح سایت وردپرس تا حد زیادی افزایش دهید، نیاز است که راه‌های انجام این کار را یاد بگیرید. برخی از این راه‌ها عبارتند از:

  • یادگیری مهارت‌های جدید در زمینه طراحی سایت‌های وردپرسی
  • یادگیری کدنویسی‌های پایه برای توسعه وردپرس
  • آموزش وردپرس به دیگران
  • طراحی قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی
  • یادگیری مهارت‌های دیگر در زمینه مدیریت سایت‌های وردپرسی مانند سئو و تولید محتوا
  • طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار شخصی

در حالت معمولی، اگر بخواهیم یک پاسخ عددی به سوال درآمد طراح سایت وردپرس چقدر است؟ بدهیم، باید بگوییم که در ایران این شخص میتواند ماهانه بین 5 تا 50 میلیون تومان درآمد داشته باشد. حتی امکان بیشتر شدن درآمد از این مقدار هم وجود دارد؛ اما همه چیز بستگی به خود شما خواهد داشت.

سخن پایانی

در این مقاله عوامل موثر بر درآمد طراح سایت وردپرس در ایران را بررسی کردیم و راه‌هایی را برای افزایش درآمد در این زمینه به شما معرفی کردیم. وردپرس در دنیای امروز به یک مهارت بین المللی تبدیل شده است و با یادگیری اصولی آن می‌توانید به راحتی کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کرده یا درآمد دلاری به دست آورید.