بانک کتاب های کمک درسی با بهترین کیفیت

نویسنده:
بازدید: 4738 بازدید
بانک کتاب

بانک کتاب

بانک کتاب دانش آموز مجموعه ای است از برترین و جدیدترین کتابهای کمک درسی در سالهای تحصیلی می باشد که فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده. فروشگاه کتاب دانش آموز بیش از 3000 هزار عنوان کتاب در پایه های ابتدایی، کنکور، مقطع متوسطه اول و دوم برای شما فراهم کرده تا راحت ترین خرید را تجربه کنید.

در وب سایت ما کتاب های کمک درسی تمامی ناشران از جمله قلم چی، نشر الگو، مهر و ماه ، خیلی سبز ، مبتکران و … موجود است و ما در تلاشیم که جدیدترین هارو مطابق به سال انتشار برای شما عزیزان دسته بندی کنیم.

بانک کتاب

در بانک کتاب دانش آموز ما 7 روز هفته به صورت تمام وقت پاسخگو و پشتیبان محصولاتی که ارائه میدهیم هستیم و کتاب خریداری شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت مشتری پس گرفته و تمامی مبلغ را به حساب مشتری عودت میدهیم.

در کتاب دانش آموز ما همراه در تلاشیم که محصولی که توسط شما خریداری میشود را سریعا به دستتان برسانیم و طریقه ارسال این فروشگاه برای تهران و شهرستان با پست پیشتاز می باشد که در تهران حداکثر زمان دو روز کاری و شهرستان چهارروز کاری می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه کتاب دانش آموز تخفیف ویژه ای برای کسانی که به صورت حضوری قصد خرید دارند نیز فراهم کرده و برای ادای احترام به مشتری 25% تخفیف خرید حضوری را در نظر گرفته تا تجربه خرید خوب را برای شما عزیزان به یادگار بگذارد.

کارنامه کتاب

انتشارات کارنامه کتاب

انتشارات کارنامه کتاب سال 1379 در کنار مابقی انتشارات کتاب های درسی قرار گرفت، این انتشارات در سال 1398 سری کتاب های الفبای کنکور را منتشر و توضیح کرد نشر کارنامه کتاب با اهداف کلی و ساختاری در بین رقبا در حال فعالیت می باشد.

در همین راستا برای تدوین کتاب های کمک درسی مجموعه نشر کارنامه کتاب از اساتید، نویسندگان و مترجمان مجرب هنر دعوت کرد تا کتاب هایی را در سه سطح عمومی، هنرستانی و دانشگاهی برای گروه های سنی مختلف تالیف و به دست دانش آموزان برساند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت قسطی

دلایل اصلی برای انتخاب کتاب های انتشارات کارنامه کتاب

از مهم‌ترین دلایل انتخاب کتاب‌های این مجموعه می‌توان به اهداف با ارزش مدیران نشر کارنامه کتاب اشاره کرد. از جمله اهداف بلندمدتی که نشر کارنامه کتاب از ابتدای فعالیت خود به آن توجه ویژه‌ای داشته است می‌توان به نوآوری و خلاقیت در امر آموزش هنر اشاره کرد.

علاوه‌بر این، گسترش و همگانی کردن هنر، آموزش‌های هنری و ارتقای سطح کیفی آموزش هنر در مراکز عالی آموزشی و دانشگاهی از جمله موارد مهم و ارزشمندی هستند که نشر کارنامه کتاب به عنوان اهداف بلند مدت همواره به دنبال تحقق آن‌ها بوده است.

بهترین کتاب ها و پرفروشترین کتاب های کمک درسی نشر کارنامه کتاب

کتابهای کمک درسی این مجموعه بسته به نوع سطح دانش آموز و رشته درسی آن طبقه بندی میشود از جمله کتاب های این مجموعه را به شرح زیر میباشد:

  • کارنامه کتاب خلاقیت تصویری
  • مبانی تئاتر کارنامه کتاب
  • مجموعه پرسش های ترسیم فنی کارنامه کتاب
  • الفبای کنکور هنر درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب
  • الفبای کنکور هنر خلاقیت تصویری کارنامه کتاب
  • کارنامه کتاب خلاقیت نمایشی
  • ترسیم فنی کارنامه کتاب
  • کتاب طراحی پارچه
  • آشنایی با صنایع دستی ایران