طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی


طراحی سایت فروشگاهی | دیگر وقت آن رسیده که روش‌های سنتی فروش را کنار بگذاریم و آنجایی باشیم که مشتریان ما هستند: اینترنت! و تمام چیزی که برای فروش اینترنتی محصولات‌مان نیاز داریم، طراحی یک فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه‌ای است. فروشگاهی که قرار است از این پس مهم‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه فروش محصولات ما به مشتریان باشد. ما در وب کاران به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت قسطی

 ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. طراحی سایت فروشگاهی جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب و درنهایت فروش شما خواهد گذاشت. اگر استفاده از سایت فروشگاهی شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به فروش محصولات شما نخواهد کرد.فروشگاه آنلاین شما باید هویت داشته باشد و طراحی آن باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی وب کاران

تمام آنچه برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی عالی نیاز است


طراحان ما یک فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه فروشگاه آنلاین خود را در اختیار خواهید داشت. ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد. مدیریت سایت فروشگاهی را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

 

طراحی سایت واکنشگرا(رسپانسیو)

فروشگاه اینترنتی شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

سئو وب سایت فروشگاهی

وب سایت سئو و بهینه سازی شده

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت فروشگاهی شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه‌های بالای گوگل را کسب کند.

شما به سادگی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید.

فروشگاه شما ظرف چند ثانیه برای مخاطب لود خواهد شد.

تمامی نکات امنیتی در سایت فروشگاهی شما رعایت می‌شود.

هر آنچه برای رشد فروشگاه آنلاین خود لازم دارید در اختیارتان است.

بیشتر بخوانید: سئو سایت وردپرس

هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی شما چقدر خواهد شد؟

شرکت وب کاران دو راه مختلف برای ساخت فروشگاه اینترنتی پیش پای شما قرار می‌دهد. اولین راه انجام یک طراحی اختصاصی برای سایت فروشگاهی شما است. طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم فروشگاه‌ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب و در زمان بسیار کوتاهی، یک فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه‌ای داشته باشید.