خرید رپورتاژ آگهی | بهترین تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی از وب کاران به عنوان مجری درج رپورتاژ آگهی در بیش از 150 سایت معتبر، با بررسی دقیق رتبه الکسا، اتوریتی و سن دامنه سایتهای ناشر و از همه مهم تر تمرکز بر نوع نگارش مطلوب رپورتاژ از نظر سئو تضمین بهترین رپورتاژ ها را برایتان به ارمغان می آورد. ما راحت تر هستیم تا محتوای رپورتاژ را خودمان به صورت هدیه برایتان بنویسیم تا از نظر سئو و اثرگذاری مطمئن باشیم.

خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی نوعی متن برای معرفی خدمات یا محصول یا ویژگی های کسب و کارتان می باشد و همچنین رپورتاژ خبری، یک خبر از کسب و کارتان (ترجیحا واقعی) را منعکس میکند. متن ریپورتاژ می بایست در یک سری از سایت های پر بازدید خبری و یا مرتبط با کسب و کارتان درج شود. البته در داخل متن چند کلمه کلیدی هدف می باید به سایت شما لینک شود. تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو:

برای این منظور میبایست متن ریپورتاژ سئو شده باشد (اگر متنی دارید که سئو شده نیست وب کاران به صورت رایگان قبل از درج رپورتاژ برایتان سئو میکند) و تمامی اصول سئو (چگالی کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی متشابه و کلمات کلیدی بلند، روان بودن متن، عنوان بندی با کلمات کلیدی بلند، استفاده از کلمات کلیدی در اوایل عنوان و متن و …) در آن رعایت شوند، تا وقتی که در سایت های ناشر به عنوان رپورتاژ درج می شوند، هم برایتان بازدید مهیا سازند و هم باعث بهبود سئوی سایت شما در کلمات کلیدی خاصی که در متن رپورتاژ خود هایپر لینک به سایت خود نمودید، شوند.

 

خصوصیات محتوا در رپورتاژ آگهی یا خبری:

  • متن ریپورتاژ نشان ندهد که یک تبلیغ است، انگار در حال اطلاع رسانی مطلبی هستید.
  • در رپورتاژ فقط فکر سئو نباشید و احساس خواننده از متن رپورتاژ بسیار مهم است.
  • حدود 1000 کلمه باشد و 4 لینک در آن قرار گیرد و حداقل یک عکس جذاب داشته باشد.
  • لینک ها در محتوای رپورتاژ بر کلمه کلیدی خاصی تمرکز داشته باشد (در این قسمت حتما مشاوره بگیرید)
  • اصول سئو در متن رپورتاژ رعایت شود

خصوصیات سایت های ناشر رپورتاژ (سایت هایی که محتوای رپورتاژ شما را در سایت خود درج میکنند) :

  • الکسا: هر چه بالاتر باشد امکان بازدید مستقیم از سایت شما بیشتر خواهد شد.
  • سن دامنه: که هر چه بیشتر باشد بهتر است.
  • اتوریتی: که هر چه بیشتر باشد بهتر است و تاثیر بهتری روی سئوی سایت شما دارد. به عبارت دیگر هر چه اتوریتی سایتی بالا تر باشد گوگل به آن سایت اعتماد بیشتر دارد.
  • ارتباط موضوعی با سایت شما (اگر سایت هایی که با موضوع کسب و کارتان ارتباط موضوعی دارند کم هستند و در همه آنها درج نمودید، میتوانید رپورتاژ خبری در سایت های خبری بزنید).