با به روزرسانی مرورگر کروم خود را از آسیب پذیری های روز صفر ایمن نگه دارید

نویسنده:
بازدید: 5347 بازدید

به روزرسانی مرورگر کروم | به گفته گوگل، یک آسیب پذیری روز صفر در مرورگر کروم وجود دارد که می تواند نسخه های ویندوز و اندروید کروم را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل یک آپدیت امنیتی برای این مرورگر منتشر شده است و بهتر است همه کاربران هم اکنون مرورگر خود را آپدیت کنند.

*به گزارش وب سایت وب کاران، آسیب پذیری های روز صفر در صورت عدم رسیدگی می توانند مشکلات زیادی را ایجاد کنند. گوگل اعلام کرد که این آسیب پذیری می تواند به راحتی توسط هکرها نیز مورد سوء استفاده قرار گیرد. هنوز نحوه عملکرد این آسیب پذیری اعلام نشده است، اما به کاربران توصیه می شود مرورگر دستگاه خود را در اسرع وقت به روز کنند.
اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این آسیب پذیری منتشر نشده است، اما این امکان برای هکرها وجود دارد که با اجرای کدهای مخرب، کنترل سیستم کاربر را در دست بگیرند. با استفاده از آخرین آپدیت کروم، علاوه بر آسیب‌پذیری جدید به نام‌های CVE-2022-2294، CVE-2022-2295 و CVE-2022-2296 نیز برطرف خواهد شد.

به روزرسانی مرورگر کروم

از ابتدای سال جاری، گوگل 4 آسیب پذیری روز صفر را شناسایی و رفع کرده است. بدیهی است که با توجه به افزایش این آسیب پذیری ها، تعداد حملات هکرها نیز افزایش یافته است. اکثر مرورگرهای کروم در مک و ویندوز به طور خودکار به روز می شوند. اما اگر کاربر بخواهد آنها را به صورت دستی آپدیت کند، باید به قسمت About Chrome در منوی Help رفته و نسخه جدید این مرورگر را دانلود کند و سپس با استفاده از گزینه Relaunch کروم را ریستارت کند.

بهترین ، پرسرعت ترین و امن ترین مرورگر اینترنت دنیا کدامند؟

خدمات وب کاران