طراحی سایت سالن زیبایی

نویسنده:
بازدید: 5411 بازدید
طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه

طراحی سایت سالن زیبایی | امروزه افزایش فعالیت در فضای اینترنتی بسیاری از کسب و کارها را به سمت اینترنتی شدن برده است و یا برای بسیاری از کسب و کارهای خدماتی این بستر را ایجاد کرده که به معرفی خدمات خود از طریق اینترنت بپردازند. با حضور و تبلیغ در فضای مجازی بسیاری از کسب و کارها می توانند مشتریان بیشتری جذب کنند و با مشتریانشان در ارتباط باشند.

یکی از اصناف که امروزه مشتریان زیادی دارند سالن های زیبایی و آرایشگاه ها هستند تعداد این آرایشگاه ها همواره در حال افزایش است طراحی سایت آرایشگاهی این مزیت را دارد که بتوانید علاوه بر ارائه نمونه کار مشتریان بیشتری جذب کنید چرا که مشتریانی که به دنبال نزدیک ترین آرایشگاه در موتورهای های جستجو مانند گوگل هستند سایت شما را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اقساطی

مراحل طراحی سایت سالن زیبایی

برای طراحی سایت برای سالن زیبایی و آرایشگاه می توانید از وردپرس استفاده کنید تا به سرعت سایتتان را طراحی کنید کافیست یک هاست و دامین بخرید و بعد از آن با نصب یک قالب وردپرس راست چین سایتتان را راه اندازی کنید کار کردن با وردپرس بیار راحت است و در زملن کوتاهی می توانید سایتتان را طراحی کنید همچنین در صورت نیاز به امکانات بیشتر می توانید از افزونه های وردپرس استفاده کنید.

مهمترین فاکتور در طراحی سایت سالن زیبایی این است که سایتتان زیبا باشد و ظاهری جذاب داشته باشد تا کاربران سایت شما را ترک نکنند بنابراین انتخاب قالب بسیار اهمیت دارد یکی از این قالب ها که دارای دمو سالن زیبایی و آرایش است قالب وودمارت است کافیست قالب را نصب و سفارشی سازی کنید.

بیعد از طراحی قالب سایتتان را سئو کنید تا کاربرانی که در موتورهای جستجو به دنبال خدمات آرایشی هستند سایت شما را پیدا کنند این کار نیاز به سئوی محلی است تا گوگل برای کاربرانی که در در شهر شما به دنبال آرایشگاه هستند سایت شما را نمایش دهد.

نمونه دمو قالب سالن زیبایی در قالب وودمارت

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت سالن زیبایی

در ادامه با امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت سالن زیبایی و نحو طراحی سایت آرایشگاه می پردازیم:

رزرو نوبت

با توجه به اینکه آرایشگاه ها خدمات مختلفی ارائه می دهند این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند خدمت مورد نظر را انتخاب کنند و به صورت اینترنتی رزرو کنند و هزینه را پرداخت کنند همچنین و با فعال کردن ارسال پیامک به کاربر زمان حضور در آرایشگاه را به او یادآوری کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی

افزودن شبکه های اجتماعی

در صورتی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت دارید می توانید لینک شبکه های اجتماعی تان را قرار دهید و کاربرانی که به سایتتان می آیند بتوانند به شبکه های اجتماعی شما دسترسی داشته باشند.

نمونه کار ها

ارائه نمونه کارهای مختلف مانند آرایش عروس، ناخن، مدل مو، شنیون، خدمات ابرو و مواردی که مشتریان به دنبال آن هستند در سایت به مشتریان کمک می کند با سبک شما و خدماتی که ارائه می دهید آشنا شوند و قبل از مراجعه بتوانند مدل مورد نظر را انتخاب کنند. برای ارائه نمونه کارها باید از اسلایدرهای جذاب و تصاویر با کیفیت با سایز یکسان استفاده کنید.

معرفی تخفیفات و آفرها

اگر برای مناسبت های مختلف و خدمات ارایشی که دارید تخفیف و جشنواره دارید با داشتن سایت این امکان را دارید که کاربران را از این رویداد با خبر کنید در قالب وودمارت می توانید صفحات مورد نظرتان را به راحتی طراحی کنید و تخفیفات را برای کاربران عرضه کنید.

صفحه تماس با ما

در صفحه تماس با ما می توانید آدرس سالن، شماره های تماس و آدرس را قرار دهید همچنین این امکان وجود دارد که آدرس سایتتان را بر روی نقشه قرار دهید تا کاربران راحت تر شما را پیدا کنند که در قالب woodmart این صفحه آماده وجود دارد و کافیست شما فقط اطلاعات آرایشگاه را قرار دهید.

معرفی بخش پرسنل و کارکنان

می توانید یک بخشس در سایتتان برای معرفی همکاران و پرسنل سالن زیبایی قرار دهید تا کاربران هنگام خدمات مورد نظر با کارکنان سالن آشنا شوند و اگر به دنبال خدمات آرایشی با افراد خاصی هستند بتوانند خدمات فرد مورد نظر را پیدا کنند.

طراحی وبلاگ

در طراحی سایت سالن زیبایی می توانید بخش وبلاگ را هم به سایتان اضافه کنید تا مطالبی در مورد ترندهای روز آرایش، اخبار و اطلاعیه را در سایتتان منتشر کنید.

امکانات سایت سالن زیبایی

از سایت سالن زیبایی تان کسب درآمد کنید

داشتن سایت خدمات آرایشی این مزیت را دارد که علاوه بر معرفی خدمات و ارتباط با مشتریان از سایتتان کسب درآمد هم کنید یکی از این روش ها گذاشتن تبلیغات در سایتتان است به عنوان مثال بسیاری از مشتریان شما که به دنبال آرایش عروس هستند قصد رزرو لباس عروس را دارند و می توانید با افزودن تبلیغات از مزون های عروس در سایتتان کسب درآمد داشته باشید.

اگر در کنار خدمات زیبایی محصولاتی مانند مراقبت از پوست و مو به مشتریان می دهید یک روش دیگر برای کسب درآمد از سایت زیبایی این است که فروشگاه تان را راه اندازی کنید برای ایجاد فروشگاه در سایتتان با قالب وودمارت نیاز به نصب قالب فروشگاهی ندارید با قالب وودمارت می توانید سایت فروشگاهی تان را راه اندازی کنید و محصولاتتان را در سایت قرار دهید.

نتیجه

هر کسب و کاری که دارید دنیای دیجیتال مارکتینگ فرصت های زیادی برای معرفی کسب و کار شما، افزایش فروش و ارتباط با مشتریان ایجاد می کند اگر یک سالن زیبایی دارید می توانید با وردپرس یک سایت برای آرایشگاه تان طراحی کنید و مشتریان زیادی را جذب کنید و از سایتتان کسب درآمد کنید.